^Back To Top

Get Adobe Flash player

Przedsmak wakacyjnych podróży

Społeczna Szkoła Podstawowa w Wólce Grodziskiej w dniach 9- 14 czerwca 2019 roku zorganizowała wycieczkę szkolną nad polskie morze. Miejscem docelowym były Międzyzdroje, gdzie miło spędziliśmy czas, ciesząc się pięknem przyrody, niesamowitymi morskimi widokami. Niezapomnianą atrakcją naszej wycieczki był 24 godzinny wyjazd po kilku miastach. Do niemieckiego Rostock ,udaliśmy się autokarem, skąd wsiedliśmy na prom i popłynęliśmy do Danii. Zwiedziliśmy malowniczą Kopenhagę (spacer po najciekawszych miejscach miasta, rejs gondolą po miejscowych kanałach, zmiana warty przed pałacem królowej, spotkanie z syrenką- symbolem stolicy Danii). Następnie udaliśmy się do szwedzkiego miasta Malme. Samo przedostanie się  z Danii do Szwecji wyglądał bardzo malowniczo i atrakcyjnie. Prowadzi tam jedyna droga biegnąca przez cieśninę  Öresund , którą pokonuje się jadąc wiszącym mostem o długości prawie 8 kilometrów by następnie wjechać na dno morskie i kilka kilometrów przebyć podwodnym tunelem. W Malme zwiedziliśmy najciekawsze miejsca, zakupiliśmy pamiątki i udaliśmy się w drogę powrotną. Wszyscy zmęczeni ale pełni wrażeń wróciliśmy do Międzyzdrojów. Tam jeszcze dwa dni odpoczynku i plażowania i powrót koleją do domu.